.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ساحل سالم با محوریت سردار طوسی درسواحل نکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: طرح ساحل سالم و پارک پاک با محوریت سردار شهید طوسی درساحل مروارید نکا برگزار می‌شود.

سرهنگ مرتضی رمضانی در گفتگو با ایسنا، اظهارداشت: طرح ساحل سالم و پارک پاک با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی شب‌های تابستان، همزمان با سایر شهرهای مازندران درساحل مروارید نکا برگزار می‌شود.

وی افزود: با برنامه های کاربردی در طرح ساحل سالم افکار و نگرش مردم  به سوی پیشبرد آرمان های ملی سوق می یابد تا جنگ نرم  ریشه کن شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح کرد: جنگ‌های شادی، مهد ساحلی، غرفه‌های حجاب و عفاف، غرفه کتاب، مشاوره‌های مذهبی، فروشگاه صنایع دستی ،جشنواره بادبادک ها ،جشنواره غذاهای سنتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسات گفتمان دانشجویی و رادیو ساحل از برنامه‌هایی است که در طرح ساحل سالم در حال برگزاری است.

سرهنگ رمضانی درخصوص اجرای برنامه‌های جنگ شادی در سواحل نکا گفت: 3 روز در هفته برای جنگ‌های شادی در سواحل در نظر گرفته شده که پایان برنامه‌ها هنگام اذان مغرب با نماز جماعت در ساحل است.

وی متذکر شد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن، دعای توسل، زیارت عاشورا و نیز برپایی نماز در ساحل نکا در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری اولین یادواره شهدای شاخص و سرداران شهید نکا درساحل این شهرستان خبرداد و افزود: این طرح دومین سال در این شهرستان در حد عالی اجرا شده و میزان رضایت مندی مردم به حداکثر ممكن رسیده است.

سرهنگ رمضانی یادآور شد: طرح برگزاری یادواره شهدای شاخص به همت فرماندهی و مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه ناحیه نکا، پایگاه مسجدالرسول و شهرداری با برگزاری برنامه‌های بومی محلی در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با طرح ساحل سالم طلسم جنگ نرم در هم شکسته می شود که در این راستا ما باید در اجرای هرچه بهتر طرح ساحل سالم تلاش کرده و از نیروهای خبره در این کار استفاده کنیم. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.